Stránky

čtvrtek 27. června 2013

Stane se ze mě netradiční knižní bloger?

Blogujte o knihách netradičně
Zítra se chystám na svůj další kurz od portálu Naučme se. A protože jde o kurz, který se týká blogování o knížkách, tak vám tady o něm píšu.

Blogujte o knihách netradičně je kurz Jany Benešové, který už nějaký ten pátek píše na blog U Margarety. A ačkoli se nepovažuji za úplného nováčka, pokud jde o blogování, tak si velmi rád poslechnu zkušenosti z knižního oboru. Přeci jen, mé další weby o vaření, šachu nebo skoro mrtvý web o podnikání a financích jsou o něčem jiném.

Pánové, pozor! Podle sestavy účastníků to vypadá, že budu mezi budoucími knižně-blogerskými hvězdami jediný muž :) Což mě vede k zamyšlení nad tím, zda jsem se nepustil do nějakého nemužského oboru a vás, ostatní pány, by to mohlo vést k účasti na příštích kurzech od Jany ;)

Nebojte, dám vědět, jaké to bylo.

Aby ten dnešní článek nebyl tak krátký, tak vám zkusím trochu představit vychválit projekt Naučme se. Jeho základní myšlenkou je to, že "každý umí něco, co může naučit jiné". Tedy například Jana nás bude učit o blogování o knihách, já vás mohu naučit, jak utéci vašim přebytečným kilům a další lektoři vás zase naučí něco jiného. Absolvoval jsem už několik kurzů a musím říct, že jsou většinou super. Dozvíte se nové věci, poznáte nové lidi a celé vás to posouvá dál. Ostatně, dnes se jdu dozvědět něco o tom, jak být pozitivně sobecký. Nebo sobecky pozitivní?

Žádné komentáře:

Okomentovat